Månedsbrev Juli 2017

Arrangementer hen over sommeren:

1. UDVALGTE STÆVNER:
  • Triangelmatchen d. 5. og 6. august arrangeret af Lyngby OK. Tilmelding til Steen pr. mail:

steen.soerensen@dadlnet.dk senest d. 30. juni 2017. Steen melder os så til samlet. Invitationen fra Lyngby OK vedhæftes. Det plejer at være et rigtig hyggeligt arrangement😊 Det kan være, at det kan nås endnu, så kom til tasterne og send mailen til Steen!!

• I weekenden 19-20. august afholder OK Sorø DM mellem lørdag og Midgårdsormen over natten til søndag. Men søndag er der løbet Hugin og Munin, som er en dobbelt 2-personers stafet. Et spænende tiltag.
  • 3. september – 2. runde af Divisionsmatchen. Det gik ikke så godt i første runde, sæt dagen af og meld jer på så vi bliver rigtig mange og kan få points på alle baner.
  • Lidt langtidsplanlægning: Höst-Open på Bornholm sidste weekend i oktober. Vi er nogle stykker, som har været der tidligere og vil derover igen. Meld tilbage om i vil med, så laver vi en fællestur ud af det.

Se på løbets hjemmeside: http://host-open.dk/

• Torsdagstræningen. Start kl. 17.15 fra Hareskovhallen. Nu er det så lyst, at vi løber på o-kort. Vi vil gerne være flere, så kom bare (der er også 3. halvleg😊)
  • Torsdag d. 24. august: Leif lægger en let og to svære baner med SI-enheder og Kirsten køber ind til fællesspisning efter løbet. Der udsendes indbydelse med mere information og tilmeldings adresse.
  1. ØVRIGE ARRANGEMENTER I 2017
  1. LØBSRESULTATER rettelse med gul baggrund, pinligt med forkert landsdel og deltager
  • Som nogle af jer måske har set, blev triumviratet Ulla H, Hakon og Michael L sjællandsmestre i St Dyrehave i klasse DH min 185. Stort tillykke til dem. Knud, Leif og undertegnede kom ind på en 4. plads i H 65.
  • FIF´s Pinseweekend 4 fra OK Skærmen deltog, Mogens tog 1. plads i H75
  • Ballerup OK´s Sommercup her deltog 4 i alle tre afdelinger og nogle i enkelte afdelinger. Det er et hyggeligt og enkelt stævne, som kan anbefales og er i nærheden.
  • OK H.T.F´s Vikingedyst var der 6 deltagere fra OK Skærmen til. Igen løb Mogens af med førstepladsen i H75 og Ulla tog sig af D65 på samme placering
  • Bemærk de flere muligheder der er for at søge små og større arrangementer jf. pkt. 3 oven for.
  • Planlægningen af vores stævne d. 15. oktober er i fuld gang. Der vil være behov for en hel masse hjælpende hænder, så sæt allerede nu et stort kryds i kalenderen. De forskellige funktionsledere vil snart spørge om hjælp.
  • Husk tilmelding til triangelmatchen i weekenden 5-6. august. Lyngby OK arrangerer og det er rigtig hyggeligt at mødes på tværs af klubber og landegrænse.

Vikingedyst – fra stævnepladsen. Bemærk standeren

Hvis i har billeder i vil dele, så send dem gerne på

soren.christensen@aeblevangen.dk