Månedsbrev August 2016

August 2016.

• divisionsmatch den 21. august 2016.
  • Klubarrangement den 25. august 2016 med SI-brikker og spisning.
  • Torsdagstræningen. Start kl. 17.15 fra Hareskovhallen. I august starter vi på at finde kontrolsedler til posterne i St. Hareskov til C-løbet den 16. oktober 2016.
  • Til 5. divisionsmatchen den 21. august 2016 er der behov for så godt et resultat, at vi helst skal løbe om oprykning og ikke nedrykning. Tilmeld dig i O-SERVICE allerede nu som Ulla har opfordret til, så Ulla har mulighed for at få overblik. Medbring selv te og kaffe.
  • Indbydelse til klubarrangementet den 25. august 2016 med SI-brikker og spisning tilgår i løbet af august 2016.
  1. ØVRIGE ARRANGEMENTER I 2016
  1. GENNEMFØRTE ARRANGEMENTER

Triangelmatchen 2016, som klubben arrangerede den 18.-19. juni 2016, er beskrevet af Jesper Sørensen med tekst og billeder på hjemmesiden. Jesper var også banelægger og fik megen ros for banerne. Tak til Jesper, Kirsten som stævneleder, Steen for tilmeldinger/økonomi og Lars som beregner. Jeg stod for rævejagten.

• Mogens fik i H70 til FIF Sommerweekend den 11.-12. juni 2016 en meget sikker 1. plads i de to løb.
  • Til Vikingedysten den 1/7, 2/7 og 3/7-2016 fik Mogens en samlet 3. plads i H70.
  • Marianne Bredberg og Wagn Winkel har efter maj måneds fire arrangementer meldt sig ind i vores klub. Det er vi glade for. Velkommen.
  • Klubben har anskaffet visitkort, der bl.a. påregnes at blive brugt til at uddele til løbere i skoven og andre steder/personer. Visitkortene ligger i klublokalet og er klar til, at du kan få nogle stykker til uddeling.
  • Til juleløbet den 29. december 2016 mangler der en banelægger til dette kreative arrangement, hvor der er frit slag for opfindsomhed til et gerne anderledes o-løb.
  • I dagene 18. – 19. marts 2016 blev der afholdt en såkaldt IOF Event Adviser Clinic på Danhostel i Hillerød. Herefter har Danmark bl.a. følgende godkendt IOF-Advisere for fod-orientering: Hakon Mosbech. Tak til Hakon for at videreuddanne sig til gavn for sporten. IOF-advisere skal benyttes til World Ranking Events (WRE), men forbundet vil så vidt muligt også benytte dem som stævnekontrollanter ved mesterskabsstævner.
  • Jeg tillader mig at referere Hakon i f.m. ovenstående korrespondance: ” En anden (og vigtigere!) nyhed er, at både Ulla og jeg fik nye børnebørn i går, da Karoline og Anna valgte at føde på samme dag og fik henholdsvis en dreng og en pige! Så mest tillykke til dem, – men også til de stolte bedsteforældre. Mvh Hakon”. Fødselsdag 26. juni 2016. Stort tillykke.