Månedsbrev Marts 2017

1. KLUBRELATEREDE ARRANGEMENTER
  • Torsdagstræningen. Start kl. 17.15 fra Hareskovhallen. Vi løber med lygter af en eller anden slags – og efter o-kort.
  • Jubilæumsfest d. marts, invitation medsendes her
  • Affaldsindsamling d. april i Store Hareskov med start fra Hareskov Station. Del af Dansk Naturfredningsforenings landsdækkende indsamling, se DN.dk
  1. ØVRIGE ARRANGEMENTER I 2017
  1. LØBSRESULTATER
  • OK Skærmen har over årsskiftet haft 13 deltagere i Vintercup og 7 i Vinterlangdistance. En meget fin repræsentation.
  1. GENNEMFØRTE ARRANGEMENTER
  • Jubilæumsreception blev med afholdt d. 15. februar med ca. 40 deltagere heraf næsten halvdelen fra nabo- og samarbejdsklubber. En meget vellykket aften med fine taler af Carl-Henrik Guldbæk(nutid), Knud Torm(historisk) og Torben Seier (Østkredsen med ros til vores hjemmeside og Facebook). Fin forplejning udtænkt af Kirsten og Lars.
  • Generalforsamling d. 23. februar med 14 fremmødte. Referat kommer på hjemmesiden.
  1. BLANDET
  • Bemærk de nye og flere muligheder for at søge små og større arrangementer jf. pkt. 2.
  • 2017 Aktivitetsplan er vedhæftet som en fil. Triangelmatchen forventes flyttet til den 5-6. august 2017 OK Lyngby arrangerer i år.
  • Tilmelding til stafet skal ske gennem PiSkAmOK i O-service(skift klub i indstillinger).